Kiedy zaczynasz fotografować, prawie od razu dowiadujesz się, że zrobienie zdjęcia to tylko połowa pracy. Drugi edytuje go, a fotograf Peter Stewart pokazuje nam, jak ogromną różnicę to robi.
W jego "Przed po”Po przetworzeniu, zobaczysz obraz, który wydaje się rozpoznawalny, ale także trochę surrealistyczny. Fotograf używa techniki zwanej wielokrotną ekspozycją w nawiasach, która pozwala mu uchwycić szczegóły poza ludzkim wzrokiem, z różnie naświetlonych ujęć, a następnie ułożyć je razem w jedno zdjęcie. W zależności od sytuacji czasami dodaje szczegóły z różnych scen, aby uzyskać bardziej dramatyczny efekt.
Puryści twierdzą, że taka edycja odbiera tę umiejętność rzeczywistej fotografii, ale w wywiadzie dla niego PetaPixel Stewart mówi: „Te próbki Before & After mają po prostu podkreślić, co można zrobić dzięki sile Photoshopa, i jako takie celowo podałem najbardziej dramatyczne przykłady.”
Tym, którzy zastanawiają się, jakiego oprogramowania używa Stewart, mówi: „Wszystkie prace postprodukcyjne zostały przeprowadzone w Photoshopie, przy użyciu różnych technik edycji i wtyczek, takich jak Nik Color Efex i Silver Efex Pro, VSCO Film i Topaz DeNoise.„
Więcej informacji: Peter Stewart | 500px | instagram | flickr (h / t: petapiksel)
Contents
- 1 Braketing HDR skomponowany przy użyciu „Scal do HDR” w Photoshopie. Nik Color Efex Pro używany do ulepszeń kolorów w postprodukcji
- 2 Braketing HDR ręcznie mieszany w Photoshopie. Nik Color Efex Pro służy do poprawiania kolorów i ekspozycji po zakończeniu produkcji
- 3 Stopniowe korekty gradientu i koloru pomarańczowego nieba wykonywane w programie Adobe CameraRaw. Promienie słoneczne utworzone w Photoshopie, z dodatkowym blaskiem
- 4 2x ekspozycje ręcznie mieszane w Photoshopie. Perspektywa naprawiona w CameraRAW. Korekty kolorów wykonane za pomocą Nik Color Efex Pro
- 5 Pojedynczy nieprzetworzony obraz został dwukrotnie skopiowany, następnie odwrócony i wycięty po przekątnej, a następnie zamaskowany, aby utworzyć płynne połączenie. Obraz zostaje rozjaśniony, aby odsłonić szczegóły
- 6 Braketing HDR ręcznie mieszany w Photoshopie. Nik Color Efex Pro używany do ulepszeń kolorów w postprodukcji
- 7 Dostosowanie kontrastu i koloru w celu zmniejszenia zamglenia i „rozgrzania” obrazu. Złożone niebo wtapia się w ramę, z dodanym blaskiem słońca
- 8 Braketing HDR ręcznie mieszany w Photoshopie. Nik Color Efex Pro używany do ulepszeń kolorów w postprodukcji
- 9 Różne korekty nieba wykonywane w Photoshopie. Nik Color Efex Pro używany do ulepszeń kolorów w postprodukcji
- 10 Ponowna korekta perspektywy i usunięcie linii zasilania w Photoshopie. Ulepszenia kolorów za pomocą Color Efex Pro, z pewnymi unikami i wypalaniem z powrotem w Photoshopie
- 11 Regulacja temperatury kolorów za pomocą Adobe CameraRaw
- 12 Korekty tonalne wykonane za pomocą Nik Color Efex Pro. Złożone niebo zlewa się z ramą ręcznie
- 13 Prześwietlony obraz ze szczegółami przywrócony przy użyciu camera raw. Nik Color Efex Pro używany do koloru postprodukcyjnego
- 14 Różne korekty nieba wykonywane w Photoshopie. Nik Color Efex Pro używany do ulepszeń kolorów w postprodukcji
- 15 Nik Color Efex Pro używany do ulepszeń kolorów w postprodukcji
- 16 Edycja pojedynczej ekspozycji
Braketing HDR skomponowany przy użyciu „Scal do HDR” w Photoshopie. Nik Color Efex Pro używany do ulepszeń kolorów w postprodukcji
Braketing HDR ręcznie mieszany w Photoshopie. Nik Color Efex Pro służy do poprawiania kolorów i ekspozycji po zakończeniu produkcji
Stopniowe korekty gradientu i koloru pomarańczowego nieba wykonywane w programie Adobe CameraRaw. Promienie słoneczne utworzone w Photoshopie, z dodatkowym blaskiem
2x ekspozycje ręcznie mieszane w Photoshopie. Perspektywa naprawiona w CameraRAW. Korekty kolorów wykonane za pomocą Nik Color Efex Pro
Pojedynczy nieprzetworzony obraz został dwukrotnie skopiowany, następnie odwrócony i wycięty po przekątnej, a następnie zamaskowany, aby utworzyć płynne połączenie. Obraz zostaje rozjaśniony, aby odsłonić szczegóły
Braketing HDR ręcznie mieszany w Photoshopie. Nik Color Efex Pro używany do ulepszeń kolorów w postprodukcji
Dostosowanie kontrastu i koloru w celu zmniejszenia zamglenia i „rozgrzania” obrazu. Złożone niebo wtapia się w ramę, z dodanym blaskiem słońca
Braketing HDR ręcznie mieszany w Photoshopie. Nik Color Efex Pro używany do ulepszeń kolorów w postprodukcji
Różne korekty nieba wykonywane w Photoshopie. Nik Color Efex Pro używany do ulepszeń kolorów w postprodukcji
Ponowna korekta perspektywy i usunięcie linii zasilania w Photoshopie. Ulepszenia kolorów za pomocą Color Efex Pro, z pewnymi unikami i wypalaniem z powrotem w Photoshopie
Regulacja temperatury kolorów za pomocą Adobe CameraRaw
Korekty tonalne wykonane za pomocą Nik Color Efex Pro. Złożone niebo zlewa się z ramą ręcznie
Prześwietlony obraz ze szczegółami przywrócony przy użyciu camera raw. Nik Color Efex Pro używany do koloru postprodukcyjnego
Różne korekty nieba wykonywane w Photoshopie. Nik Color Efex Pro używany do ulepszeń kolorów w postprodukcji
Nik Color Efex Pro używany do ulepszeń kolorów w postprodukcji
Edycja pojedynczej ekspozycji
. (tagsToTranslate) przed i po (t) techniki edycji (t) HDR (t) wielokrotne ekspozycje (t) Nik Color Efex (t) Peter Stewart (t) edycja zdjęć (t) photoshop (t) obróbka końcowa (t) srebrny Efex Pro (t) Topaz DeNoise (t) VSCO Film