Wskazówki profesjonalnego fotografa na temat robienia zdjęć z doskonałości

Wskazówki profesjonalnego fotografa na temat robienia zdjęć z doskonałości


Kiedy zaczynasz fotografować, prawie od razu dowiadujesz się, że zrobienie zdjęcia to tylko połowa pracy. Drugi edytuje go, a fotograf Peter Stewart pokazuje nam, jak ogromną różnicę to robi.

W jego "Przed po”Po przetworzeniu, zobaczysz obraz, który wydaje się rozpoznawalny, ale także trochę surrealistyczny. Fotograf używa techniki zwanej wielokrotną ekspozycją w nawiasach, która pozwala mu uchwycić szczegóły poza ludzkim wzrokiem, z różnie naświetlonych ujęć, a następnie ułożyć je razem w jedno zdjęcie. W zależności od sytuacji czasami dodaje szczegóły z różnych scen, aby uzyskać bardziej dramatyczny efekt.

Puryści twierdzą, że taka edycja odbiera tę umiejętność rzeczywistej fotografii, ale w wywiadzie dla niego PetaPixel Stewart mówi: „Te próbki Before & After mają po prostu podkreślić, co można zrobić dzięki sile Photoshopa, i jako takie celowo podałem najbardziej dramatyczne przykłady.

Tym, którzy zastanawiają się, jakiego oprogramowania używa Stewart, mówi: „Wszystkie prace postprodukcyjne zostały przeprowadzone w Photoshopie, przy użyciu różnych technik edycji i wtyczek, takich jak Nik Color Efex i Silver Efex Pro, VSCO Film i Topaz DeNoise.

Więcej informacji: Peter Stewart | 500px | instagram | flickr (h / t: petapiksel)

Czytaj więcej

Contents

Braketing HDR skomponowany przy użyciu „Scal do HDR” w Photoshopie. Nik Color Efex Pro używany do ulepszeń kolorów w postprodukcji

pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-1 "szerokość =" 880 "wysokość =" 782 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro -fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-1.jpg 880w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart- 1-300x267.jpg 300w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-1-640x569.jpg 640w, https: //www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-1-605x538.jpg 605w, https://www.demilked.com/magazine /wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-1-700x622.jpg 700w "rozmiary =" (maksymalna szerokość: 880px) 100vw, 880px "></p data-recalc-dims=

Braketing HDR ręcznie mieszany w Photoshopie. Nik Color Efex Pro służy do poprawiania kolorów i ekspozycji po zakończeniu produkcji

pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-3 "szerokość =" 880 "wysokość =" 782 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro -fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-3.jpg 880w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart- 3-300x267.jpg 300w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-3-640x569.jpg 640w, https: //www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-3-605x538.jpg 605w, https://www.demilked.com/magazine /wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-3-700x622.jpg 700w "rozmiary =" (maksymalna szerokość: 880px) 100vw, 880px "></p data-recalc-dims=

Stopniowe korekty gradientu i koloru pomarańczowego nieba wykonywane w programie Adobe CameraRaw. Promienie słoneczne utworzone w Photoshopie, z dodatkowym blaskiem

pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-10 "szerokość =" 880 "wysokość =" 1188 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro -fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-10.jpg 880w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart- 10-222x300.jpg 222w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-10-759x1024.jpg 759w, https: //www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-10-640x864.jpg 640w, https://www.demilked.com/magazine /wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-10-605x817.jpg 605w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/ 04 / pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-10-700x945.jpg 700w „rozmiary =” (maksymalna szerokość: 880px) 100vw, 880px ”></p data-recalc-dims=

2x ekspozycje ręcznie mieszane w Photoshopie. Perspektywa naprawiona w CameraRAW. Korekty kolorów wykonane za pomocą Nik Color Efex Pro

pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-6 "width =" 880 "height =" 764 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro -fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-6.jpg 880w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart- 6-300x260.jpg 300w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-6-640x556.jpg 640w, https: //www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-6-605x525.jpg 605w, https://www.demilked.com/magazine /wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-6-700x608.jpg 700w "rozmiary =" (maksymalna szerokość: 880px) 100vw, 880px "></p data-recalc-dims=

Pojedynczy nieprzetworzony obraz został dwukrotnie skopiowany, następnie odwrócony i wycięty po przekątnej, a następnie zamaskowany, aby utworzyć płynne połączenie. Obraz zostaje rozjaśniony, aby odsłonić szczegóły

pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-5 "szerokość =" 880 "wysokość =" 764 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro -fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-5.jpg 880w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart- 5-300x260.jpg 300w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-5-640x556.jpg 640w, https: //www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-5-605x525.jpg 605w, https://www.demilked.com/magazine /wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-5-700x608.jpg 700w "rozmiary =" (maksymalna szerokość: 880px) 100vw, 880px "></p data-recalc-dims=

Braketing HDR ręcznie mieszany w Photoshopie. Nik Color Efex Pro używany do ulepszeń kolorów w postprodukcji

pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-2 "szerokość =" 880 "wysokość =" 782 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro -fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-2.jpg 880w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart- 2-300x267.jpg 300w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-2-640x569.jpg 640w, https: //www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-2-605x538.jpg 605w, https://www.demilked.com/magazine /wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-2-700x622.jpg 700w "rozmiary =" (maksymalna szerokość: 880px) 100vw, 880px "></p data-recalc-dims=

Dostosowanie kontrastu i koloru w celu zmniejszenia zamglenia i „rozgrzania” obrazu. Złożone niebo wtapia się w ramę, z dodanym blaskiem słońca

pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-8 "width =" 880 "height =" 1188 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro -fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-8.jpg 880w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart- 8-222x300.jpg 222w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-8-759x1024.jpg 759w, https: //www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-8-640x864.jpg 640w, https://www.demilked.com/magazine /wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-8-605x817.jpg 605w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/ 04 / pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-8-700x945.jpg 700w „rozmiary =” (maksymalna szerokość: 880px) 100vw, 880px ”></p data-recalc-dims=

Braketing HDR ręcznie mieszany w Photoshopie. Nik Color Efex Pro używany do ulepszeń kolorów w postprodukcji

pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-4 "szerokość =" 880 "wysokość =" 782 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro -fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-4.jpg 880w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart- 4-300x267.jpg 300w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-4-640x569.jpg 640w, https: //www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-4-605x538.jpg 605w, https://www.demilked.com/magazine /wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-4-700x622.jpg 700w "rozmiary =" (maksymalna szerokość: 880px) 100vw, 880px "></p data-recalc-dims=

Różne korekty nieba wykonywane w Photoshopie. Nik Color Efex Pro używany do ulepszeń kolorów w postprodukcji

pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-13 "szerokość =" 880 "wysokość =" 1188 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro -fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-13.jpg 880w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart- 13-222x300.jpg 222w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-13-759x1024.jpg 759w, https: //www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-13-640x864.jpg 640w, https://www.demilked.com/magazine /wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-13-605x817.jpg 605w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/ 04 / pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-13-700x945.jpg 700w „rozmiary =” (maksymalna szerokość: 880px) 100vw, 880px ”></p data-recalc-dims=

Ponowna korekta perspektywy i usunięcie linii zasilania w Photoshopie. Ulepszenia kolorów za pomocą Color Efex Pro, z pewnymi unikami i wypalaniem z powrotem w Photoshopie

pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-9 "width =" 880 "height =" 1188 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro -fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-9.jpg 880w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart- 9-222x300.jpg 222w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-9-759x1024.jpg 759w, https: //www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-9-640x864.jpg 640w, https://www.demilked.com/magazine /wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-9-605x817.jpg 605w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/ 04 / pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-9-700x945.jpg 700w „rozmiary =” (maksymalna szerokość: 880px) 100vw, 880px ”></p data-recalc-dims=

Regulacja temperatury kolorów za pomocą Adobe CameraRaw

pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-15 "szerokość =" 880 "wysokość =" 1188 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro -fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-15.jpg 880w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart- 15-222x300.jpg 222w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-15-759x1024.jpg 759w, https: //www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-15-640x864.jpg 640w, https://www.demilked.com/magazine /wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-15-605x817.jpg 605w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/ 04 / pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-15-700x945.jpg 700w „rozmiary =” (maksymalna szerokość: 880px) 100vw, 880px ”></p data-recalc-dims=

Korekty tonalne wykonane za pomocą Nik Color Efex Pro. Złożone niebo zlewa się z ramą ręcznie

pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-11 "szerokość =" 880 "wysokość =" 1188 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro -fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-11.jpg 880w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart- 11-222x300.jpg 222w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-11-759x1024.jpg 759w, https: //www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-11-640x864.jpg 640w, https://www.demilked.com/magazine /wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-11-605x817.jpg 605w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/ 04 / pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-11-700x945.jpg 700w „rozmiary =” (maksymalna szerokość: 880px) 100vw, 880px ”></p data-recalc-dims=

Prześwietlony obraz ze szczegółami przywrócony przy użyciu camera raw. Nik Color Efex Pro używany do koloru postprodukcyjnego

pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-12 "szerokość =" 880 "wysokość =" 1188 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro -fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-12.jpg 880w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart- 12-222x300.jpg 222w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-12-759x1024.jpg 759w, https: //www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-12-640x864.jpg 640w, https://www.demilked.com/magazine /wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-12-605x817.jpg 605w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/ 04 / pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-12-700x945.jpg 700w „rozmiary =” (maksymalna szerokość: 880px) 100vw, 880px ”></p data-recalc-dims=

Różne korekty nieba wykonywane w Photoshopie. Nik Color Efex Pro używany do ulepszeń kolorów w postprodukcji

Nik Color Efex Pro używany do ulepszeń kolorów w postprodukcji

pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-14 "width =" 880 "height =" 1188 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro -fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-14.jpg 880w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart- 14-222x300.jpg 222w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-14-759x1024.jpg 759w, https: //www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-14-640x864.jpg 640w, https://www.demilked.com/magazine /wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-14-605x817.jpg 605w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/ 04 / pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-14-700x945.jpg 700w „rozmiary =” (maksymalna szerokość: 880px) 100vw, 880px ”></p data-recalc-dims=

Edycja pojedynczej ekspozycji

pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-7 "szerokość =" 880 "wysokość =" 1188 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro -fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-7.jpg 880w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart- 7-222x300.jpg 222w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-7-759x1024.jpg 759w, https: //www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-7-640x864.jpg 640w, https://www.demilked.com/magazine /wp-content/uploads/2016/04/pro-photographer-talks-editing-peter-stewart-7-605x817.jpg 605w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/ 04 / pro-fotograf-rozmowy-edycja-peter-stewart-7-700x945.jpg 700w "rozmiary =" (maksymalna szerokość: 880px) 100vw, 880px "></p data-recalc-dims=

. (tagsToTranslate) przed i po (t) techniki edycji (t) HDR (t) wielokrotne ekspozycje (t) Nik Color Efex (t) Peter Stewart (t) edycja zdjęć (t) photoshop (t) obróbka końcowa (t) srebrny Efex Pro (t) Topaz DeNoise (t) VSCO Film