Te kreatywne billboardy zachęcają ludzi do oszczędzania wody

Te kreatywne billboardy zachęcają ludzi do oszczędzania wody


Czy wiesz, że chodzi o dorosłe ludzkie ciało 60% wody? Jest to najważniejsza substancja chemiczna, której potrzebujemy, aby przetrwać, ale wydaje się, że myślimy o niej tylko wtedy, gdy poczujemy pragnienie. Niestety, dużo wody marnuje się na sposoby, które można łatwo zmniejszyć: biorąc prysznic przez dziesięć minut – dlaczego nie zrobić piątej? Ignorując ten cieknący kran – dlaczego nie zająć się jego naprawą? Czasami zmiana wymaga tylko małego kroku.

Aby podkreślić znaczenie oszczędzania wody, Denver Water współpracował z agencją kreatywną Sukle i rozpoczął kampanię „Używaj tylko tego, czego potrzebujesz”. Kampania zawierała serię kreatywnych reklam zachęcających ludzi do nie marnowania wody i udało się zmniejszyć zużycie wody w mieście Denver o ponad 20 procent!

Więcej informacji: Sukle | Denver Water | h / t: My Modern Met

Czytaj więcej

„W 2006 r. Denver Water Board ogłosiła cel zmniejszenia zużycia wody o 22% w ciągu dziesięciu lat. Po pierwszych trzech miesiącach kampanii „Używaj tylko tego, czego potrzebujesz” narzędzie zgłosiło 21-procentową redukcję, a oszczędności te utrzymują się do dziś ”- pisze Sukle.

Sukle starała się podkreślić znaczenie ochrony, projektując kreatywne reklamy i billboardy, które – jak głosi slogan – wykorzystują tylko to, czego potrzebują.

Wraz z kreatywną kampanią reklamową Denver Water zachęcał ludzi do przejścia na wysokowydajne toalety WaterSense, które oszczędzają prawie 4000 galonów wody rocznie, a nawet oferowały rabat w wysokości 75 USD.

Innym problemem, który Denver Water i Sukle próbowały rozwiązać, było nadmierne marnowanie wody podczas podlewania trawników. „Nie bądź tym facetem” – mówią śmieszne billboardy.

Sprawdź pozostałe kreatywne reklamy w galerii poniżej!

. (tagsToTranslate) reklama (t) reklama (t) kreatywne reklamy (t) Denver (t) Denver Woda (t) Sukle (t) woda (t) ochrona wody