Mówią, że drastyczne czasy wymagają drastycznych środków – i właśnie do tego holenderska firma rowerowa musiała uciekać się, gdy zauważyła, że wiele z ich 3000 dolarów uległo uszkodzeniu podczas transportu. Wpadli na prosty, ale genialny pomysł – postanowili przeprojektować swoje opakowanie, aby nie przypominało już zwykłego opakowania rowerowego i zaskakująco odniosło sukces dzięki żywym kolorom!
h / t: Znudzona panda
„Zadaliśmy sobie pytanie, co tak naprawdę kochają Amerykanie? Co skłoniłoby kurierów do delikatności paczki? ”, Powiedział Taco Carlier, współzałożyciel VanMoof w wywiadzie dla CNNMoney. „Wtedy pomyśleliśmy o telewizorze z płaskim ekranem, ponieważ nasze pudełko ma ten sam rozmiar i kształt co naprawdę duży telewizor”.
Ten genialny pomysł pomógł firmie zmniejszyć szkody podczas transportu o 80%!
Pomimo zmiany projektu na pudełku, firma nadal wyraźnie określa zawartość opakowania na zewnątrz. Klienci, a także kurierzy, zgodzili się, że to świetny pomysł.
„Próbowaliśmy to robić [dotrzymywać tajemnicy] tak długo, jak to było możliwe, dopóki dziennikarz w naszym sklepie w Nowym Jorku nie napisał o tym na Twitterze i nie ujawnił tego światu” – powiedział Carlier. Mimo medialnego uszkodzenia pakietów nie wzrosło.
Carlier ma nadzieję, że inne firmy nie ukradną tego pomysłu, ponieważ uważa, że w ten sposób będzie mniej skuteczny.
Kredyty obrazkowe: jasongay
Kredyty obrazkowe: VanMoof
Kredyty obrazkowe: Olivier Dobberkau
Nawet zadrapania!
Kredyty obrazkowe: Olivier Dobberkau
Kredyty obrazkowe: Olivier Dobberkau
Ludzie kochają sprytne rozwiązanie tej firmy
.