Romans w pracy. Jak się zachować

Powieść w pracy
Powieść w pracy


Romans w pracy jest gorącym tematem akceptowanym w przyzwoitym społeczeństwie
milczeć. Relacje między kolegami nie zawsze rozwijają się pięknie i
koniec dobrze. Przeciwnie, w większości przypadków sprawy miłosne w pracy
prowadzić przynajmniej do złej reputacji, maksymalnie do zwolnienia. Skośny
poglądy kolegów, ciągła nerwowość i myśl „a jeśli złapią?”,
który towarzyszy kochankom w trakcie ich związku. Mimo to powieść w pracy jest mile widziana zabroniona
owoc, który pobudza wyobraźnię (i nie tylko).



Statystyka

Według statystyk ponad 80%  szefów jest przeciwnych
że ich pracownicy mają romans w miejscu pracy.
Liderzy tłumaczą to faktem, że tego rodzaju powieści wywołują konflikt

sytuacje, które zmniejszają zdolność do pracy i negatywnie wpływają na ogólny nastrój
zbiorowe. Wielu bossów jest gotowych wystrzelić zarówno romantycznie
relacje, niektórzy zgadzają się, że musisz być prowadzony
okoliczności

Jednocześnie około 57% Rosjan jest na to gotowych
nawiązać związek w pracy. Oczywiście statystyki nie mogą w pełni
odzwierciedlają rzeczywisty stan rzeczy. Ale w sondażach tak jest
statystyki mają największą wagę i działają jako główny argument.

Nawiasem mówiąc, w Ameryce ponad połowa ludzi miała doświadczenie
romans biurowy. Niestety nie ma statystyk pokazujących co takiego
związek zwykle się kończył.

Ale są dowody na to, że większość bossów
dostosowany do tego tematu z przeczeniem. I to jest bardzo uzasadnione.

Główne wady usługi
powieść pod względem przywództwa
2)

Po pierwsze, firma ponosi straty finansowe, podczas gdy
kochankowie gruchają, zamiast zajmować się sprawami. Co
dodatkowe 5 minut w pokoju dla palących lub w jadalni stanowi obniżkę dla organizacji. To tylko
wydaje się to drobnostką, ale w rzeczywistości pomnożenie wszystkich tych 5 minut
romantyczne przerwy na liczbę dni roboczych w roku, okaże się
imponująca figura. I dobrze, jeśli kochankowie się nie przecinają i nie przecinają
przechodzić na emeryturę w godzinach pracy.

Po drugie, szczera miłość odbija się negatywnie
w sprawie zdolności do pracy. Są relacje w pracy w pracy, ale są
banalno-romantyczne więzi. Prowadzą do tego, że koledzy są
chmury i nie mogą myśleć o niczym innym niż o przedmiocie ich pragnienia. Sytuacja
komplikuje fakt, że przedmiot siedzi przy następnym stole lub w najbliższym
biuro Ta bliskość jest niepokojąca (cierpi na tym raport kwartalny).

Powieść w pracy

Po trzecie, inni mogą łatwo dowiedzieć się o powieści
koledzy I nie tyle na płonące oczy, ale z powodu banalnego wypadku.
Może to prowadzić do różnych konfliktów, z których wszystkie
zbiorowe.

W takim przypadku warto rozważyć tylko związek
równi koledzy. Powieść podwładna i
szef – osobny temat.

Po co zakładać urzędnika
powieść?
3)

Na pierwszy rzut oka pytanie może wydawać się dziwne, ale
w rzeczywistości większość powieści w pracy rodzi się z określonych powodów.

W sumie mogą być 3:

  • Samolubne cele. Niektóre osoby rozpoczynają związek w miejscu pracy w celu przejścia na wyższy szczebel kariery lub przeniesienia części obowiązków na inną osobę. Kobiety często grzeszą tym, ale czasem mężczyźni również stosują tę metodę. Z reguły młodzi specjaliści zaczynają powieści od szefów, mając nadzieję na uzyskanie wielu przywilejów.
  • Chęć zjedzenia zakazanego owocu. Relacje w pracy to niepisane tabu, których naruszenie jest dość ryzykowne dla obu uczestników procesu. Dla niektórych osób jest to po prostu denerwujące. Osobowości hazardowe i osoby szukające wrażeń chętnie zaczynają intrygować ze swoimi szefami lub współpracownikami. Nie kierują nimi romantyczne uczucia, ale pasja i chęć złamania pewnych zakazów. Z reguły osoby takie nie sprzątają i stale narażają siebie i swojego partnera na ryzyko.
Powieść między kolegami
  • Silne uczucia Ten powód jest daleki od najczęstszego z nich. Z reguły miłość warunkowa kryje w sobie pasję spowodowaną pasją i ryzykiem. W rzadkich przypadkach szczere uczucia są wiązane między kolegami, które są spowodowane obecnością wspólnych (w szczególności – roboczych) zainteresowań, wzajemnej sympatii. To wyrównanie można nazwać najkorzystniejszym, ponieważ zakochani mogą obliczyć ryzyko i spotkać się głównie po godzinach.

Zanim zaczniesz romans w pracy, musisz zrozumieć, z jakich powodów między nimi
koledzy mieli sympatię lub pasję. Czasami czają się prawdziwe motywy
głębiej. Na przykład starzejący się i żonaty szef może, z grubsza mówiąc, „chcieć”
młody podwładny z powodu kryzysu wieku średniego. Podobne podejście
pomagać osobie w dochodzeniu siebie kosztem własnej mocy i
uprzywilejowana pozycja. Z kolei młody podwładny otrzyma
kolejną korzyścią jest wzrost wynagrodzenia lub pozycji.

Konieczne jest również określenie granic związku
w pracy. Może to być związek romantyczny lub po prostu „najlepszy” seks
impulsy ”. Nie musisz ukrywać złudnych złudzeń i prowadzić kolegę za nos,
ponieważ w końcu może łatwo obrócić się na boki.

Powieść między kolegami4

Istnieją dwa typowe scenariusze rozwoju
serwisowe romanse między rówieśnikami. Ludzie mogą ściśle
współdziałać w procesie rozwiązywania typowych problemów (na przykład pracy nad jednym)
projekt). Zbliżają się ze względu na wspólnie spędzony czas. Pomimo pracowników
cele, koledzy lepiej się znają.

Po co zaczynać romans biurowy

Możliwa jest również sytuacja odwrotna: kiedy ludzie się widzą
tylko podczas przerw lub w jadalni wymieniaj spojrzenia i krótko
repliki. W tym przypadku przyciąga ich niedostępność i tajemnica. Koledzy
może pracować w różnych budynkach i rzadko się widuje, ale jednocześnie doświadcza
niewytłumaczalne (na pierwszy rzut oka) współczucie.

Warto sobie wyobrazić, że w obu sytuacjach najpierw ludzie
rozpocząć związek, a następnie zerwać.

Jeśli więc stale wchodzą ze sobą w interakcje, to
spowoduje to ogromny dyskomfort i nieporozumienia w pracy. W takim przypadku są dwa
wyjście: oddalenie jednego lub pogodzenie jednego i drugiego. W praktyce zwykle są to obie opcje
znikają, w wyniku czego dorośli urządzają „wojnę” biurową, próbując
jakoś zepsuć i pomścić.

Jeśli koledzy rzadko wchodzą w interakcje w interesach
problemy i praca w różnych budynkach, wynik relacji jest znacznie większy
sprzyjające. Dawni kochankowie po prostu nie widzą, z powodu którego konflikt
to nie występuje.

Ważne! Nie należy mieć nadziei, że będzie możliwe rozproszenie przyjaciół lub dobrych przyjaciół. Konieczne jest początkowe obliczenie ścieżki odwrotu w najgorszym przypadku. Idealna opcja: po pierwszej wspólnej nocy przedyskutuj konsekwencje możliwej separacji.

Reguły powieści między kolegami5

Relacje między kolegami nie będą zakłócać pracy, jeśli jedno i drugie
partner będzie przestrzegał następujących zasad:

  • Zbliżenie po godzinach. Tak, atmosfera pracy zachęca do uprawiania seksu w toalecie lub przynajmniej flirtowania podczas przerwy na lunch. Ale lepiej spojrzeć na sytuację racjonalnie. Jeśli relacja już istnieje, najlepiej ją rozwinąć wyłącznie poza miejscem pracy. W przeciwnym razie partnerzy prędzej czy później wpadną w kłopoty.
romantyczne relacje z kolegą
  • Ograniczenie do jednej powieści. Nawiązując relacje z tą lub inną kobietą, mężczyzna ryzykuje uzyskanie złej reputacji przez długi okres czasu. Możesz przekręcić kilka romansów i opuścić firmę, ale nie zapominaj o istnieniu Internetu: to on pomoże byłym kochankom zepsuć wirtualne CV nieudanego don Juana. To samo dotyczy kobiet. Jeśli chcesz mieć romans w miejscu pracy (nawet dla dreszczyku emocji), powinieneś ograniczyć się do jednego. Co więcej, nie powinieneś spotykać się z kilkoma kolegami w tym samym okresie.
  • Obliczanie ryzyka Nie musisz zadzierać z mściwymi i mściwymi ludźmi. Nie powinieneś stwarzać pozorów miłości, jeśli tak nie jest. W relacjach z kolegą konieczna jest uczciwość i prostota, a także brak „różowych okularów”. Konieczne jest wcześniejsze zdefiniowanie granic, norm zachowania i innych niuansów, które znacznie ułatwią komunikację w godzinach pracy.

Niezwykle ważne jest, aby nie akceptować na początku komunikacji z kolegą
życzliwość do flirtowania. Niektóre osoby (szczególnie jeśli są w zespole)
ostatnio) podatna na nadmierną życzliwość. Mogą przynieść kawę
uśmiechaj się, pytaj o dobre samopoczucie, ale nie miej ani jednego grama osobistego
współczucie Tutaj musisz umieć odróżnić nadmierną uprzejmość od flirtowania.

Relacja między pracownikiem
i szef
6

Warto przedstawić sytuację: młoda dziewczyna i
szef w średnim wieku (zwykle żonaty). Głównie pracownicy
relacje z zarządem w nadziei na podwyżkę lub podwyżkę wynagrodzenia. Wiele
mężczyźni to rozumieją i po prostu rozpoczynają wzajemnie korzystny romans. Taki związek
może równie dobrze istnieć w tajemnicy i sprawiać przyjemność obu partnerom.

Główne wady romansu biurowego

Znacznie gorzej, jeśli podwładny zakochuje się w szefie, i
to idzie z jej okazji. Gdy tylko związek się skończy, dziewczyna zacznie
grozić, terroryzować i pod każdym względem mścić się na swoim byłym kochanku. Ona może
rozmawiać o powieści z żoną (jeśli w ogóle), podrzeć personel i
wyższe zarządzanie.

Relacje między szefem a pracownikiem 7

Jest to o wiele bardziej interesująca i rzadka sytuacja. Jak
z reguły podwładny przyjmuje pomysł snu z szefem. Znacznie rzadziej
mężczyzna chce mieć z nią pełny związek. Niewolnikiem
autorytet, niedostępność i seksualność kobiety „stojącej u steru”. Jak
tylko on dostaje to, czego chce, jego zainteresowanie się ochładza.

Mogą również uczestniczyć w takich relacjach.
samolubne cele. Często mężczyźni, nie mniej niż kobiety, chcą awansować
drabina kariery bez większego wysiłku. Najłatwiejszą opcją jest
rozpocząć relację z szefem.

Zasady relacji między szefem a pracownikiem 8

Według statystyk ponad 60% osób uważa powieści pomiędzy
przełożeni i pracownicy są niedopuszczalni. Uczestnicy różnych sondaży
Głosuj, że takie stosunki powinny być zakazane na poziomie legislacyjnym.

W związku z tym w takich powieściach obowiązują surowe zasady,
do naśladowania:

  • Brak reklamy. Obaj partnerzy powinni zrozumieć, że ich związek nie może być reklamowany w żaden sposób. Jeśli pracownik przy filiżance herbaty opowie kolegom z pracy o wspaniałym seksie z szefem, wkrótce ci sami koledzy wezmą broń i zażądają zwolnienia obu osób. I nie jest to zaskakujące. Ludzie uważają, że pracownik, który ma romans z szefem (lub szefem), otrzymuje nieuzasadnione przywileje.
romans biurowy
  • Bez arogancji. Pracownik pozostający w związku z przełożonym nie powinien pozwalać sobie na przyjazd później niż pozostali, ale wcześniej. Ponadto on (lub ona) nie powinien pozwolić sobie na dodatkowe 10 minut przerwy na dym i bezwzględnego chamstwa w miejscu pracy. W przeciwnym razie koledzy szybko zgadną, co się dzieje.
  • Brak luk po stronie pracownika. Niestety zerwanie w większości przypadków jest równoznaczne ze zwolnieniem. Pracownik znajduje się w trudniejszej sytuacji, dlatego powinien wcześniej się chronić. Najlepiej poczekać, aż drugi partner zechce zerwać. Inną opcją dla podwładnego jest znalezienie innej pracy bezpośrednio przed końcem powieści.

Związek
między liderem a pracownikiem – idąc wzdłuż ostrza noża.
W każdej chwili jeden ze współpracowników może podejrzewać, że coś jest nie tak i źle się dzieje
do reszty. Dlatego partnerzy muszą być szyfrowani w jak największym stopniu.

Podwładny nie powinien zbyt często „nurkować” w biurze
przełożeni. Menedżer z kolei nie powinien być nadmierny
lojalność i odróżniać protegowanych od innych pracowników (zwłaszcza –
bez powodu).

Powieść w pracy – jakie jest niebezpieczeństwo? SZLAKI PSYCHOLOGICZNE.