Czy czujesz się piękna? Czy czujesz się piękny? Właśnie to badał Dove w swojej kampanii „Wybierz piękne”, która odbyła się w kłucie kuli ziemskiej. Była to kontynuacja ich ankiety, która wykazała, że 96% kobiet (na świecie) ocenia się jako „przeciętne”. Aby to wypróbować praktycznie, Dove umieściła znaki na drzwiach w budynkach użyteczności publicznej w pięciu miastach na całym świecie: Szanghaju, San Francisco, Londynie, Sao Paulo i Delhi. Jedne drzwi były oznaczone jako „piękne”, drugie – „przeciętne”, a Dove filmowała reakcje kobiet. Wynik? Wiele kobiet martwi się decyzją lub nawet nie decyduje się na przejście przez drzwi.
Następnie Dove przeprowadziła małe wywiady z kobietami, które przyznały, że wybranie drzwi „przeciętnych” negatywnie wpłynęło na ich samoocenę. Przejście przez „piękne” drzwi wymagało trochę odwagi, ale później sprawiły, że poczuli się lepiej. I takie jest przesłanie kampanii: tylko kobiety mogą same poczuć się pięknie. A drzwi są potężnym narzędziem wizualnym dostarczającym ten komunikat.
Jak powiedziała dyrektor marketingu firmy Jennifer Bremner: „Dove Choose Beautiful zachęca kobiety do skorzystania z tego osobistego wyboru, ponieważ kiedy to robimy, odblokowuje szczęście i pewność siebie, które wpływają na poczucie własnej wartości kobiety”
(osadzenie) https://www.youtube.com/watch?v=7DdM-4siaQw (/ embed)
Agencja reklamowa: Ogilvy & Mather Chicago
. (tagsToTranslate) beautifulyou (t) beyourself (t) bodypositive (t) Choose Beautiful (t) ChooseBeautiful (t) Dove (t) doverealbeauty (t) feminizm (t) feministka (t) full post (t) realbeauty (t) ) realwomen (t) reklamy społecznościowe (t) reklama społecznościowa (t) kampania społeczna (t) społeczna PSA