Ponad 20 wad produktu, które sprawiły, że ich twórcy żałują swoich decyzji

Ponad 20 wad produktu, które sprawiły, że ich twórcy żałują swoich decyzji


Czy zdarzyło Ci się kiedyś doświadczyć jednego z tych „Co się stało z tą rzeczą?”? Może szybkie wspomnienie z dzieciństwa przypomniało Ci coś, czego nie widziałeś od lat? Może jest powód, dla którego od jakiegoś czasu nie widziałeś niektórych rzeczy.

Faceci z Bored Panda opracowali listę najgorszych produktów i projektów produktów z ostatnich lat. Znajdziesz wiele rzeczy, o których zapomniałeś, a może nawet kilka, o których nigdy nie słyszałeś, na przykład lasagne Colgate lub napoje gazowane dla zwierząt domowych. Wiele z tych produktów będzie odlotem z przeszłości, więc sprawdź je w galerii poniżej!

h / t

Czytaj więcej

# 1 Kitchen Entrees, Colgate, 1982

Źródło obrazu: Nicolle Paradise

W 1982 roku Colgate wymyślił najdziwniejszy pomysł na rozszerzenie marki. Postanowili sprzedać mrożone obiady. Ten plan się nie powiódł, prawdopodobnie dlatego, że konsumenci nie mogli nie myśleć, że jedzenie Colgate smakowało tak jak ich pasta do zębów. Żadna firma nie wprowadza na rynek produktu, który uważa, że ​​zmniejszy sprzedaż innych produktów, ale Colgate powinien był to przewidzieć. Ich sprzedaż past do zębów gwałtownie spadła po uruchomieniu linii przystawek kuchennych.

# 2 Office Assistant Clippy, Microsoft, lata 90

Źródło obrazu: wikipedia

Clippy jest określany przez niektórych jako jeden z najgorszych interfejsów użytkownika, jaki kiedykolwiek opracowano. Clippy został zaprojektowany tak, aby pojawiał się za każdym razem, gdy oprogramowanie myślało, że użytkownik potrzebuje pomocy i zdenerwowało sporo osób. Po tym, jak Microsoft uznał to za niepopularne, postanowili usunąć tę funkcję.

# 3 Ez Squirt Ketchup, Heinz, 2006

Źródło obrazu: wikia

W 2000 roku Heinz postanowił dodać nieoczekiwany zwrot do keczupu, aby zwrócić uwagę dzieci. Wymyślili keczup w kolorze Ez Squirt, który był w trzech głównych kolorach: turkusowy, zielony i fioletowy. Pomysł nie miał trwać na rynku. Po 6 latach zostało przerwane.

# 4 Bic For Her, 2012

Źródło obrazu: Amazonka

W 2012 roku Bic wypuścił produkt dla kobiet, o których nawet nie wiedziała, że ​​potrzebują – „długopisy”. Te bezsensownie pogrubione pióra zostały wyszydzone i nie zdobyły bazy konsumentów

# 5 Google +, 2011

Źródło obrazu: wikimedia

W 2011 roku Google uruchomił nową sieć społecznościową Google+. Jednak nigdy nie sprostało ich oczekiwaniom zostania konkurentem na Facebooku. To było ogromne rozczarowanie

# 6 Frito-Lay Wow! Chipsy, 1998

Źródło obrazu: thedailymeal

W 1998 roku Frito-Lay wprowadził nowe beztłuszczowe chipsy ziemniaczane. Ludzie przyłapali się na szumie tego „cudownego jedzenia” iw ciągu pierwszego roku sprzedaż osiągnęła 400 milionów dolarów. Sprzedaż gwałtownie spadła wkrótce potem, gdy okazało się, że frytki zawierają Olestrę, substytut tłuszczu, który powoduje skurcze brzucha i luźne stolce.

# 7 Trump Steaks, Donald Trump, 2007

Źródło obrazu: AIBakker

Donald Trump zainicjował swoją „największą na świecie” stek premium w 2007 roku. Jednak konsumenci nie zgodzili się z opisem „świetny”. Produkt został wycofany po zaledwie dwóch miesiącach z powodu niepowodzenia sprzedaży.

# 8 Cheetos Lip Balm, Cheetos, 2005

Źródło obrazu: Nieznany

W 2005 roku ktoś z Frito-Lay zdecydował, że warto wprowadzić balsam do ust o smaku Cheetos. Nawet ci z nas, którzy nigdy nie próbowali Cheetos, mogą zrozumieć, dlaczego ten pomysł upadł.

# 9 Crystal Pepsi, 1992

Źródło obrazu: Nieznany

W 1992 roku Pepsi wprowadziło nowy produkt o nazwie „Crystal Pepsi”. Produkt zmarł rok później. David C. Novak, któremu przypisuje się wprowadzenie tej koncepcji, przyznał: „Byłoby miło, gdybym upewnił się, że produkt dobrze smakuje”.

# 10 Rejuvenique Face Mask, 1999

Źródło obrazu: Amazonka

W 1999 roku wprowadzono koszmarną maskę do twarzy Rejuvenique. Ta przerażająca maska ​​miała na celu napinanie mięśni twarzy za pomocą… terapii uderzeniowej. Konsumenci ujawnili, że wydaje się tak źle, jak się wydaje.

  • STRONA 1/8
  • Kolejny

. (tagsToTranslate) #design (t) FAIL (t) flop (t) innowacja (t) produkt