Ponad 150 osób wyciągnęło 10 kultowych logo z pamięci, a wyniki są zabawne

Ponad 150 osób wyciągnęło 10 kultowych logo z pamięci, a wyniki są zabawne


Firmy wydają miliony na zarobienie w naszych głowach niewielkiej przestrzeni, która pomogłaby natychmiast rozpoznać logo marki. Ale jak myślisz, jak dobrze wydaje się te pieniądze? Aby znaleźć niestandardową firmę do oznakowania Signs.com przeprowadził fascynujący eksperyment, w którym 156 Amerykanów w wieku od 20 do 70 lat narysowało 10 słynnych logo tak dokładnie, jak to możliwe. Jedyną sztuczką było to, że musieli to zrobić bez pomocy wizualnych, po prostu z pamięci.

Wyniki czekają na Ciebie poniżej i przygotuj się na co najmniej trochę zaskoczenie tym, jak obraz tych logo różni się w zależności od osoby. Jednak pomimo różnic większość uczestników zdołała odpowiednio dobrać palety kolorów, co pokazuje, jak ważna jest odpowiednia kombinacja kolorów dla niezapomnianego logo.

Wskazał na to również Karen Haller, wiodący autorytet w dziedzinie psychologii kolorów, który miał to do powiedzenia, mówiąc o używaniu koloru w brandingu: „Ludzie mają najpierw emocjonalny związek z kolorem. Następnie przyjmujemy kształty, logo i czytamy słowa ”- mówi Haller. „Jeśli wyczujemy niedopasowanie, to kolor, w który nie wierzymy, pomimo pięknie spreparowanych słów”.

Więcej informacji: Signs.com (h / t: creativebloq)

Czytaj więcej

Oto kilka statystyk, w których logo są najłatwiejsze do zapamiętania:

. (tagsToTranslate) rysunek z pamięci (t) rysunek logo (t) logo znanych marek (t) znane logo (t) pamiętne loga (t) zapamiętywanie logo (t) signs.com