Opuszczone linie metra w Londynie mogą wkrótce stać się samowystarczalnymi autostradami dla rowerzystów

Opuszczone linie metra w Londynie mogą wkrótce stać się samowystarczalnymi autostradami dla rowerzystów


„Na zewnątrz” to okropne miejsce dla rowerów, ponieważ jest pełne pogody i samochodów. Jednak Gensler, amerykańska firma projektowa, zaproponowała radykalny pomysł: przekształcić opuszczone londyńskie tunele metra i kolei w pasy rowerowe w systemie, który nazwaliby London Underline.

Brukowanie kinetyczne zamieniłoby całą jazdę na rowerze i piesze wędrówki w energię, tworząc miejsca dla firm i kawiarni. Ten odważny plan właśnie przyniósł im nagrodę Best Conceptual Project od burmistrza Londynu Borisa Johnsona.

„Wykorzystując energię kinetyczną każdego kroku, pod miastem otwiera się zupełnie nowa przestrzeń miejska. Samowystarczalne podejście do infrastruktury miejskiej jest kluczem do społeczności neutralnej pod względem emisji dwutlenku węgla, a Londyn może po raz kolejny przewodzić światu, łącząc tradycję z innowacjami, aby stworzyć lepszą przyszłość ”- powiedział Trevor To, projektant Gensler. Zastanawiam się, czy dodał coś o ucieczce od niekończącego się angielskiego deszczu.

Ci, którzy nie mają roweru, mogą skorzystać z tak zwanych wypożyczalni rowerów „Boris bicycle”, a nawet mogą być autoryzowane miejsca sztuki ulicznej. Czy to byłby wspaniały czas dla Banksy'ego na zejście do podziemia, prawda?

Więcej informacji: Gensler (h / t: codzienna poczta)

Czytaj więcej

rower-tunele dla pieszych-podkreślenie-gensler-londyn-6 "szerokość =" 915 "wysokość =" 546 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2015/02/bicykl -składowe-tunele-podkreślenie-gensler-londyn-6.jpg 915w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2015/02/bike-pedestrian-tunnels-underline-gensler-london- 6-300x179.jpg 300w "rozmiary =" (maksymalna szerokość: 915px) 100vw, 915px "></p data-recalc-dims=

rower-tunele dla pieszych-podkreślenie-gensler-londyn-5 "szerokość =" 915 "wysokość =" 549 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2015/02/bicykl -składowe-tunele-podkreślenie-gensler-londyn-5.jpg 915w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2015/02/bike-pedestrian-tunnels-underline-gensler-london- 5-300x180.jpg 300w „rozmiary =” (maksymalna szerokość: 915px) 100vw, 915px ”></p data-recalc-dims=

rower-tunele dla pieszych-podkreślenie-gensler-londyn-1 "szerokość =" 915 "wysokość =" 515 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2015/02/bicykl -składowe-tunele-podkreślenie-gensler-londyn-1.jpg 915w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2015/02/bocykle-sklepowe-tunnels-underline-gensler-london- 1-300x168.jpg 300w „rozmiary =” (maksymalna szerokość: 915px) 100vw, 915px ”></p data-recalc-dims=

rower-tunele dla pieszych-podkreślenie-gensler-londyn-2 "szerokość =" 915 "wysokość =" 482 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2015/02/bicykl -składowe-tunele-podkreślenie-gensler-londyn-2.jpg 915w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2015/02/bocykle-sklepowe-tunnels-underline-gensler-london- 2-300x158.jpg 300w „rozmiary =” (maksymalna szerokość: 915px) 100vw, 915px ”></p data-recalc-dims=

rower-tunele dla pieszych-podkreślenie-gensler-londyn-4 "szerokość =" 915 "wysokość =" 515 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2015/02/bicykl -składowe-tunele-podkreślenie-gensler-londyn-4.jpg 915w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2015/02/bike-pedestrian-tunnels-underline-gensler-london- 4-300x168.jpg 300w „rozmiary =” (maksymalna szerokość: 915px) 100vw, 915px ”></p data-recalc-dims=

rower-tunele dla pieszych-podkreślenie-gensler-londyn-3 "szerokość =" 915 "wysokość =" 480 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2015/02/bicykl -składowe-tunele-podkreślenie-gensler-londyn-3.jpg 915w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2015/02/bike-pedestrian-tunnels-underline-gensler-london- 3-300x157.jpg 300w „rozmiary =” (maksymalna szerokość: 915px) 100vw, 915px ”></p data-recalc-dims=

rower-tunele dla pieszych-podkreślenie-gensler-londyn-7 "szerokość =" 915 "wysokość =" 515 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2015/02/bicykl -składowe-tunele-podkreślenie-gensler-londyn-7.jpg 915w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2015/02/bocykle-sklepowe-tunnels-underline-gensler-londyn- 7-300x168.jpg 300w „rozmiary =” (maksymalna szerokość: 915px) 100vw, 915px ”></p data-recalc-dims=

(osadzenie) https://www.youtube.com/watch?v=fkw8BngECz0 (/ embed)

. (tagsToTranslate) ścieżka rowerowa (t) rowery (t) jazda na rowerze (t) full-post (t) chodnik kinematyczny Gensler (t) (t) London underground (t) London Underline (t) zrównoważony transport (t) tunele podziemne ( t) architektura miejska (t) projektowanie urbanistyczne (t) planowanie urbanistyczne