Nowa reklama McDonald's zamienia ich słynne złote litery w znaki nawigacyjne

Nowa reklama McDonald's zamienia ich słynne złote litery w znaki nawigacyjne


Nowa kampania reklamowa została uruchomiona przez McDonald's Canada i wykorzystuje logo znanych firm pokazujące nie tylko rozpoznawalność, ale także to, jak najprostszy pomysł może zamienić się w genialną reklamę. We współpracy z agencją komunikacji marketingowej Cossette firma McDonald's zdekonstruowała swoje słynne złote łuki, aby skierować klientów do najbliższej restauracji szybkiej obsługi. Ta kampania „Follow the Archers” zadziwia prostotą i sprytnym wykorzystaniem elementów graficznych. Sprawdź te podstawowe, ale genialne billboardy poniżej!

Zainteresowany tym, co jeszcze ma do zaoferowania kaseta? Sprawdź ich pracę tutaj. (h / t DesignTaxi)

Czytaj więcej

McDonald's Canada uruchomił nową kampanię reklamową o nazwie „Follow the Arches”

Źródło obrazu: Cossette

We współpracy z agencją Cassette firma McDonald's zastosowała jedno z najbardziej rozpoznawalnych logo na świecie – złote łuki

Źródło obrazu: Cossette

Te zdekonstruowane łuki nie tylko kierują kierowców do najbliższej restauracji, ale także pokazują, że wszyscy znają to logo McDonalda

Źródło obrazu: Cossette

Ta kampania zaskakuje podstawowym, ale genialnym użyciem najprostszych elementów graficznych

Źródło obrazu: Cossette

W reprezentacyjnym filmie Cossette wyjaśnia swój cel, jakim jest stworzenie spójnej reklamy McDonald's, którą można zrozumieć na całym świecie

(osadzenie) https://www.youtube.com/watch?v=u7qfXOqfrdg (/ embed)

. (tagsToTranslate) ad (t) Canada (t) Cossette (t) design (t) Wskazówki dojazdu (t) znaki Mcdonalds (t)