Mniej niż 3 miesiące po wprowadzeniu Chiny budują pierwszy w historii autobus z podwyższonym poziomem przewozów

Mniej niż 3 miesiące po wprowadzeniu Chiny budują pierwszy w historii autobus z podwyższonym poziomem przewozów


Denerwująca część tych rewolucyjnych koncepcji polega na tym, że prawie żadna z nich nie została stworzona. Więc kiedy usłyszeliśmy o Chinach Transit Elevated Bus (TEB), pomyśleliśmy, że spotka go ten sam los. Jednak trzy miesiące później nie moglibyśmy być szczęśliwsi, że się mylimy, ponieważ faktycznie go zbudowali!

Pomysł ten został po raz pierwszy zaproponowany na 19. Międzynarodowym Expo w Pekinie w maju w Chinach, jako możliwe rozwiązanie problemów w ruchu drogowym w Chinach. TEB przytuliłby drogę i prowadził ponad ruchem na drugim piętrze, całkowicie ignorując zatłoczenie poniżej i zapewniając codziennym dojeżdżającym do pracy szybszy i bardziej niezawodny transport publiczny.

Zaledwie trzy miesiące później jego twórcy Jinchuang Corp wprowadził w pełni działający prototyp w Qinhuangdao, Hebei i przetestował go na torze o długości 300 metrów. Mówią, że przygotowanie się do masowej produkcji zajmie tylko rok, a sądząc po szybkości realizacji projektu, nie mamy powodu, aby im nie wierzyć.

(h / t: nuda)

Czytaj więcej

Chiński model tranzytowego autobusu tranzytowego (TEB) zaprezentowany w maju

tranzyt-podniesiony-autobus-koncepcja-pierwszy-test-qinhuangdao-china-1

W pełni funkcjonalny prototyp zaledwie trzy miesiące później

tranzyt-podniesiony-autobus-koncepcja-zbudowany-pierwszy-test-qinhuangdao-china-2 "szerokość =" 915 "wysokość =" 572 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads /2016/08/transit-elevated-bus-concept-built-first-test-qinhuangdao-china-2.jpg 915w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/ tranzyt-podniesiony-autobus-koncepcja-zbudowany-pierwszy-test-qinhuangdao-china-2-300x188.jpg 300w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/transit-elevated -bus-koncepcja-zbudowany-pierwszy-test-qinhuangdao-china-2-768x480.jpg 768w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/transit-elevated-bus- koncepcja-pierwszy-test-qinhuangdao-china-2-640x400.jpg 640w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/transit-elevated-bus-concept-built -pierwszy test-qinhuangdao-china-2-605x378.jpg 605w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/transit-elevated-bus-concept-built-first- test-qinhuangdao-china-2-700x438.jpg 700w "rozmiary =" (maksymalna szerokość: 915px) 100vw, 915px „></p data-recalc-dims=

tranzyt-podniesiony-autobus-koncepcja-zbudowany-pierwszy-test-qinhuangdao-china-4 "szerokość =" 915 "wysokość =" 612 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads /2016/08/transit-elevated-bus-concept-built-first-test-qinhuangdao-china-4.jpg 915w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/ tranzyt-podniesiony-autobus-koncepcja-zbudowany-pierwszy-test-qinhuangdao-china-4-300x201.jpg 300w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/transit-elevated -bus-koncepcja-zbudowany-pierwszy-test-qinhuangdao-china-4-768x514.jpg 768w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/transit-elevated-bus- koncepcja-pierwszy-test-qinhuangdao-china-4-640x428.jpg 640w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/transit-elevated-bus-concept-built -pierwszy test-qinhuangdao-china-4-605x405.jpg 605w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/transit-elevated-bus-concept-built-first- test-qinhuangdao-china-4-700x468.jpg 700w "rozmiary =" (maksymalna szerokość: 915px) 100vw, 915px „></p data-recalc-dims=

tranzyt-podniesiony-autobus-koncepcja-zbudowany-pierwszy-test-qinhuangdao-china-5 "szerokość =" 915 "wysokość =" 610 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads /2016/08/transit-elevated-bus-concept-built-first-test-qinhuangdao-china-5.jpg 915w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/ tranzyt-podniesiony-autobus-koncepcja-zbudowany-pierwszy-test-qinhuangdao-china-5-300x200.jpg 300w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/transit-elevated -bus-koncepcja-zbudowany-pierwszy-test-qinhuangdao-china-5-768x512.jpg 768w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/transit-elevated-bus- koncepcja-pierwsza-test-qinhuangdao-china-5-640x427.jpg 640w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/transit-elevated-bus-concept-built -pierwszy test-qinhuangdao-china-5-605x403.jpg 605w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/transit-elevated-bus-concept-built-first- test-qinhuangdao-china-5-700x467.jpg 700w "rozmiary =" (maksymalna szerokość: 915px) 100vw, 915px „></p data-recalc-dims=

tranzyt-podniesiony-autobus-koncepcja-zbudowany-pierwszy-test-qinhuangdao-china-3 "szerokość =" 915 "wysokość =" 624 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads /2016/08/transit-elevated-bus-concept-built-first-test-qinhuangdao-china-3.jpg 915w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/ tranzyt-podniesiony-autobus-koncepcja-zbudowany-pierwszy-test-qinhuangdao-china-3-300x205.jpg 300w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/transit-elevated -bus-koncepcja-zbudowany-pierwszy-test-qinhuangdao-china-3-768x524.jpg 768w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/transit-elevated-bus- koncepcja-pierwszy-test-qinhuangdao-china-3-640x436.jpg 640w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/transit-elevated-bus-concept-built -pierwszy test-qinhuangdao-china-3-605x413.jpg 605w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/transit-elevated-bus-concept-built-first- test-qinhuangdao-china-3-700x477.jpg 700w "rozmiary =" (maksymalna szerokość: 915px) 100vw, 915px „></p data-recalc-dims=

tranzyt-podniesiony-autobus-koncepcja-zbudowany-pierwszy-test-qinhuangdao-china-6 "szerokość =" 915 "wysokość =" 609 "srcset =" https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads /2016/08/transit-elevated-bus-concept-built-first-test-qinhuangdao-china-6.jpg 915w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/ tranzyt-podniesiony-autobus-koncepcja-zbudowany-pierwszy-test-qinhuangdao-china-6-300x200.jpg 300w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/transit-elevated -bus-koncepcja-zbudowany-pierwszy-test-qinhuangdao-china-6-768x511.jpg 768w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/transit-elevated-bus- koncepcja-pierwszy-test-qinhuangdao-china-6-640x426.jpg 640w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/transit-elevated-bus-concept-built -pierwszy test-qinhuangdao-china-6-605x403.jpg 605w, https://www.demilked.com/magazine/wp-content/uploads/2016/08/transit-elevated-bus-concept-built-first- test-qinhuangdao-china-6-700x466.jpg 700w "rozmiary =" (maksymalna szerokość: 915px) 100vw, 915px „></p data-recalc-dims=

Zobacz wprowadzenie:

(osadzenie) https://www.youtube.com/watch?v=jhfUn2Zen00 (/ embed)

. (tagsToTranslate) autobus (t) autobus przyszłości (t) autobus wzniesiony (t) autobus wzniesiony Chiny (t) korki w ruchu ulicznym (t) autobus pływający chiny (t) przyszłość (t) autobus przyszłości (t) futurystyczny autobus (t) t) futurystyczny transport publiczny (t) hovvering bus china (t) innowacja (t) Jinchuang Corp (t) technologia TEB (t) (t) korek drogowy (t) Transit Elevated Bus