Czy miałeś kiedyś okropną obsługę klienta? Oczywiście że masz. Czasami nawet nie zgłaszasz problemu, aby uniknąć kontaktu z niechętnym agentem na drugim końcu linii. Ale kiedy Wes Metcalfe znalazł robaka na świeżo kupionym ogórku, wyciągnął rękę i Rob, asystent Tesco, nie mógł być bardziej szczęśliwy, oferując mu pomoc.
Zainspirowany wirusową skargą na pająki bananowe Aldi, Wes napisał pełnoprawną historię o robaku, który nazwał Williamem, który znalazł dom w ogórku, który Wes właśnie kupił od Tesco. Następnie opublikował historię na Facebooku na ścianie Tesco, a odpowiedź, którą otrzymał, była niczym innym jak EPIC.
Contents
- 1 Kiedy Wes Metcalfe znalazł robaka w swoim ogórku, napisał do Tesco, aby złożyć skargę
- 2 „Postanowiliśmy nazwać go William” – napisał. „Nasz nowy zwierzak wydawał się bardzo nie reagować”
- 3 Rob z działu obsługi klienta Tesco odpowiedział wkrótce potem, a jego „szczera” reakcja była przezabawna
- 4 Metcalfe wysłał następnie Robowi aktualizację pogrzebu, która zawierała jego własny wiersz
- 5 Wysłał nawet zdjęcie pogrzebu Williama wraz z krzyżem z patykiem!
- 6 I jak widać, rzeczy szybko się eskalowały…
- 7 Ta humorystyczna wymiana spotkała się na Facebooku ponad 80 000 razy
- 8 Wiele osób sugerowało, że Rob zasługuje na awans i nie możemy się zgodzić