Każdy właściciel kota powinien zobaczyć tę kampanię, aby „zakończyć nagość kota”

Każdy właściciel kota powinien zobaczyć tę kampanię, aby „zakończyć nagość kota”


Elan Lee i Shane Small, twórcy gry karcianej o nazwie Eksplodujące kocięta, współpracował ostatnio z Matthew Inmanem z Owsianka promować ważną wiadomość – kończącą nagość kota. Choć brzmi to przezabawnie, ci faceci szerzą świadomość na temat znaczenia oznaczania zwierząt domowych.

Na potrzeby tego projektu stworzyli serię kolorowych ilustracji, przedstawiając koty domowe jako „skazańców” ubranych w pomarańczowe kołnierze i rozpoczęli wirusowe #KittyConvict kampania w mediach społecznościowych. Zachęcają właścicieli kotów do oznaczania swoich zwierząt domowych w jasnopomarańczowych kołnierzykach i chcą, aby więcej osób zgłaszało zagubione zwierzęta, gdy widzą je na zewnątrz. Projekt nawiązał nawet współpracę z GoTags i stworzył dwa specjalne pomarańczowe kołnierze, które właściciele zwierząt domowych mogą kupić na Amazon.

Amerykańskie Towarzystwo Zapobiegania Okrucieństwu wobec Zwierząt (ASPCA) donosi, że 15% właścicieli zwierząt straciło swoje zwierzęta w ciągu ostatnich 5 lat, z czego znaleziono 93% psów i 74% kotów. Dr Emily Weiss, certyfikowana behawiorystka stosowana na zwierzętach, twierdzi, że ludzie są mniej skłonni zakładać, że zagubiony kot jest zwierzęciem domowym w porównaniu do psów. Mimo że liczby te różnią się od podanych przez twórców projektu, wciąż jest to duża liczba i można ją jeszcze zmniejszyć, rozpowszechniając świadomość, zwłaszcza na temat kotów.

Zobacz śmieszne ilustracje z kampanii w galerii poniżej!

h / t

Czytaj więcej

Projekt Kitty Convict ma na celu zakończenie nagości kota















Wiele osób uznało tę sprytną kampanię za zabawną









. (tagsToTranslate) Obroże dla kotów (t) koty (t) komiksy (t) Elan Lee (t) Wybuchające kocięta (t) kocięta (t) Matthew Inman (t) Shane Small (t) Płatki owsiane