Firma naśmiewa się z głupich próśb klientów, pokazując, co się dzieje, gdy projektanci robią wszystko, co im każą

Firma naśmiewa się z głupich próśb klientów, pokazując, co się dzieje, gdy projektanci robią wszystko, co im każą


Japończycy są znani z wymyślania najdziwniejszych reklam w historii. Czasami wyglądają tak dziwnie, że zaczyna się zastanawiać, jaki był za tym proces myślowy. Cóż, jeśli naprawdę jesteś ciekawy, Nissin Cup Noodles ma dla Ciebie odpowiedź. Ta japońska marka niedawno udostępniła przykład tworzenia takich reklam.

Firma opublikowała tweety z serii zdjęć, które pokazują, jak prosta reklama makaronu została przekształcona w szalony futurystyczny bałagan. Przykładom towarzyszą uwagi dla projektantów, którzy są zachęcani, aby podnieść poprzeczkę i wprowadzić bardzo szczególne zmiany w celu dopasowania do potrzeb klienta. Za każdym razem, gdy robią dokładnie tak, jak im kazano, reklama staje się coraz bardziej… odważna, delikatnie mówiąc. Ale przypuszczamy, że to działa, jeśli klient chce, aby reklama naprawdę „pop”, prawda?

Przewiń w dół, aby zobaczyć postęp, jaki przeszedł jeden prosty obraz, aby stać się epicką reklamą makaronu.

Więcej informacji: Świergot (tłumaczenie: Kimiko Foo, h / t)

Czytaj więcej

To swobodnie wyglądające zdjęcie rozpoczęło burzę po japońskiej stronie Twittera

Niedawno został opublikowany na Twitterze przez japońską firmę Nissin Cup Noodles

Zdecydowali jednak, że obraz wymaga ulepszeń: „Poczekaj chwilę, a my naprawimy kilka błędów zgłoszonych przez klienta. Mówią, że nie jest wystarczająco tandetny… ”


Ich pierwsze edycje doprowadziły do ​​tego, ale najwyraźniej nie było wystarczająco fajne

Złożono więc bardziej idealnie uzasadnione wnioski

Absurd przejął całkowitą kontrolę nad sytuacją


Na koniec przedstawiamy reklamę, o której marzy każda marka, ale żaden projektant nie chciałby jej wyprodukować

. (tagsToTranslate) śmieszne prośby o desin (t) śmieszne reklamy makaronu (t) śmieszne reklamy makaronu (t) zabawne prośby o projekt (t) zabawne reklamy makaronu (t) zabawne reklamy makaronu (t) makaron japoński (t) makaron Nissin Cup (t) ) najgorsze wnioski projektowe