7 słynnych logo marki przekształconych w kobiece wersje, aby wzmocnić pozycję kobiet

7 słynnych logo marki przekształconych w kobiece wersje, aby wzmocnić pozycję kobiet


W tegorocznym dniu kobiet chodziło o wzmocnienie pozycji kobiet i więcej firm niż kiedykolwiek wcześniej, aby świętować ten dzień.

Creative Equals, organizacja wspierająca utalentowane kobiety i promująca różnorodność w branżach kreatywnych, postanowiła zastąpić kultowe logo marki kobietami, aby podkreślić problemy związane z niezrównoważonym brandingiem w mediach.

Ich logo obejmuje takie firmy jak Pringles, Monopoly, DreamWorks, Schwarzkopf i Bic. Creative Equals ma nadzieję, że rozwiąże to problem nierówności płci, ponieważ według założyciela organizacji i dyrektora generalnego Ali Hanana 89,5% dyrektorów projektowych to mężczyźni i wpływa to na tożsamość marki.

W wywiadzie dla Dezeen Ali Hanan stwierdził, że nie atakuje osobiście żadnej z tych marek, ale chciał pokazać wiele przykładów, aby ludzie świętowali Międzynarodowy Dzień Kobiet i zastanawiali się nad potrzebą większej liczby kobiet.

To nie jedyny kreatywny pomysł na Międzynarodowy Dzień Kobiet w tym roku, byliśmy już zaskoczeni kolekcją 17 nowych lalek Barbie, które przedstawiają inspirujące kobiety z całego świata, a także sprawdź, jak ci cosplayerzy przedstawiali księżniczki Disneya wykonujące swoje wymarzone zawody w tym inspirująca sesja zdjęciowa!

Przewiń w dół, aby zobaczyć, jak wyglądałyby te kultowe męskie maskotki, gdyby były kobietami!

Więcej informacji: Kreatywny równa się (h / t Dezeen)

Czytaj więcej

# 1 Miss Pringles

# 2 Miss Monopoly

# 3 Miss Schwarzkopf

# 4 Miss Dreamworks

# 5 Miss Bic

# 6 Panna Bafta

7 panna Oscar

Tegoroczny Międzynarodowy Dzień Kobiet zainspirował także inne znane firmy do zmiany logo, aby uhonorować kobiety:

McDonald's

MTV

. (tagsToTranslate) marki (t) Creative Equals (t) Logo Międzynarodowego Dnia Kobiet (t) logo (t) Monopol (t) Pringles (t) Przekształcone