W tegorocznym dniu kobiet chodziło o wzmocnienie pozycji kobiet i więcej firm niż kiedykolwiek wcześniej, aby świętować ten dzień.
Creative Equals, organizacja wspierająca utalentowane kobiety i promująca różnorodność w branżach kreatywnych, postanowiła zastąpić kultowe logo marki kobietami, aby podkreślić problemy związane z niezrównoważonym brandingiem w mediach.
Ich logo obejmuje takie firmy jak Pringles, Monopoly, DreamWorks, Schwarzkopf i Bic. Creative Equals ma nadzieję, że rozwiąże to problem nierówności płci, ponieważ według założyciela organizacji i dyrektora generalnego Ali Hanana 89,5% dyrektorów projektowych to mężczyźni i wpływa to na tożsamość marki.
W wywiadzie dla Dezeen Ali Hanan stwierdził, że nie atakuje osobiście żadnej z tych marek, ale chciał pokazać wiele przykładów, aby ludzie świętowali Międzynarodowy Dzień Kobiet i zastanawiali się nad potrzebą większej liczby kobiet.
To nie jedyny kreatywny pomysł na Międzynarodowy Dzień Kobiet w tym roku, byliśmy już zaskoczeni kolekcją 17 nowych lalek Barbie, które przedstawiają inspirujące kobiety z całego świata, a także sprawdź, jak ci cosplayerzy przedstawiali księżniczki Disneya wykonujące swoje wymarzone zawody w tym inspirująca sesja zdjęciowa!
Przewiń w dół, aby zobaczyć, jak wyglądałyby te kultowe męskie maskotki, gdyby były kobietami!
Więcej informacji: Kreatywny równa się (h / t Dezeen)
Contents
# 1 Miss Pringles
# 2 Miss Monopoly
# 3 Miss Schwarzkopf
# 4 Miss Dreamworks
# 5 Miss Bic
# 6 Panna Bafta
7 panna Oscar
Tegoroczny Międzynarodowy Dzień Kobiet zainspirował także inne znane firmy do zmiany logo, aby uhonorować kobiety:
McDonald's
MTV
. (tagsToTranslate) marki (t) Creative Equals (t) Logo Międzynarodowego Dnia Kobiet (t) logo (t) Monopol (t) Pringles (t) Przekształcone